Гарантія якості
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, які продаються, сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу щодо відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, відколів тощо) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття
порушено заводські пломби
були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
використовувалися неоригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.